Despre Burta si Mancare….doi (Oshawa)

Cautarea solutiei nu a presupus pentru mine o cautare asidua pe net sau interogarea tuturor amicilor mei in legatura cu cure, diete esuate sau reusite.

Primul lucru pe care l-am facut in directia “pierderii”greutatii ca sa zic asa a fost sa incerc o cura Oshawa, asta la propunerea unei prietene de-a mele. Cand m-am apucat de aceasta cura, care nu este de fapt o cura de slabire ci o cura de detoxifiere a organismului nu aveam in gand sa slabesc…ci doar sa incerc sa fiu un pic mai curat ca sa zic asa (consumam foarte multa cola si alcool in acea perioada ).

O descriere foarte clara a curei Oshawa ar fi cam asta:

*********Este un regim pentru detoxifierea organismului.

Prin acest regim sangele se “curata” printr-o alimentatie pura, corespunzatoare.
Regimul este urmatorul:

• Timp de 10 zile se consuma numai cereale Yang (grau, orez, mei si hrisca). In afara de apa si sare nu se mai accepta nimic altceva. Se mananca pe saturate in doua sau mai multe mese/zi si in nici un caz nu se va rabda de foame in timpul curei.
• In cazul unor afectiuni cronice, este indicat sa se urmeze mai multe cure succesive de cate 10 zile, cu pauza de 3-4 zile intre ele, pana la vindecare. In pauza si inca 3-4 luni dupa insanatosire se va tine o dieta lacto-vegetariana pura.
• Se beau 2 litri de apa plata/zi.
• Daca apare tendinta de constipatie, se fac clisme.

Dupa urmarea acestui regim creste vitalitatea, capacitatea de munca, se imbunatatesc memoria si capacitatea de concentrare, somnul devine mult mai odihnitor si se amplifica magnetismul curativ. Are loc o reintinerire, revitalizare si regenerare.
Este un regim de purificare indicat in toate afectiunile.*******

Nu am reusit din pacate sa rezist toate cele 10 zile, in ziua 9 m-am dedat la bunatati. Ce nu scrie in descrierea de mai sus este ca Oshawa mai are si o parte spirituala pe care insa nu o cunosc dar din cate am auzit este foarte importanta si te ajuta sa treci mai usor peste cele 10 zile.

Ce trebuie retinut despre aceasta cura.

1. Nu este o cura de slabire

2. Necesita pregatire initiala: procurarea ingredientelor – grau, orez, hrisca mei precum si incercarea unor retete. Numai cu orez nu se poate. Dupa doua zile de orez vrei altceva clar. Si variante sunt o gramada trebuie doar un pic de documentare inainte de inceperea curei.

3. Foarte important este sa consumi cat mai multa apa – de multe ori 2 litri nu imi erau de ajuns.

4. Dupa terminarea curei e bine ca o zi doua sa mananci cu moderatie, chestii usoare (indicat fara carne)

Ce am obtinut cu aceasta cura? Am slabit vreo 6-8 kg (nu mai tin minte) in cele 9 zile, pe care le-am pus treptat inapoi. Mi-am reglat unele “obiceiuri” (sa le zic asa) ale organismului carora nu le dadusem mare importanta pana atunci- mersul la baie in fiecare zi la ora fixa, consumul de apa (aprox 2l pe zi), orele de somn. Dupa terminarea curei am renuntat la consumul de bere si paine ( bere nu mai beau de loc iar paine foarte rar).

Concluzia este ca intr-adevar cura Oshawa este buna….dar pentru detoxifiere si nu pentru slabire.

Next……am trecut la sport…….

2 comentarii

  1. Maxi a zis,

    24/03/2011 la 5:14 pm

    Suna interesant ,sa inteleg ca e mai mult o cura de dezintoxicare ,daca am inteles bine :D,ma tenteaza sa incerc ca de felu meu sunt mai ierbivor nu ma dau in vant dupa carne , zici ca face pofta de apa super i love water i`m made of water :P .

    • theodorro a zis,

      24/03/2011 la 11:18 pm

      Sa cauti pe net…variante de “chestii”pe care le poti pregati. Asta ca sa nu mananci de ex doar fierturi ca te saturi.


Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

