InorOut

Acesta este numele ultimei campanii lansata de PallMall.

Dupa un pic de search pe google am observat ca foarte rar s-a intamplat ca vanzarile de tigari sa scada. In plus…cu criza actuala cica painea si tigarile sunt doua din produsele care sunt prea putin (sau de loc) afectate.

Fumator fiind stiu ca nu am sa trec la alt tip de tigari doar fiindca au o campanie mai buna. Eventual, ocazional…daca dau de o tipa care face promotie la ceva marca in apropierea a ce fumez eu (lights sa zicem) si imi da un pachet de tigari si o bricheta daca cumpar marca pe care ea o promoveaza, poate ma dedau la alta marca…dar in rest raman fidel marcii mele. Chiar si asa…daca firma care produce marca mea preferata de tigari organizeaza o promotie, nu o sa fumez mai mult numai pentru a avea mai multe sanse.

Un om care nu fumeaza nu o sa se apuce numai pentru a participa la campanie…indiferent de premii.

Si atunci de ce se organizeaza aceste campanii?

Trei firme detin in romania 97% din piata de tigari. Nu le ajunge? Au bani care TREBUIE dati pe campanii?

Giast chiurias.

1 comentariu

  1. theodorro said,

    20/03/2009 la 2:20 pm

    O prietena de-a mea din Bucuresti mi-a dat un raspuns la aceasta intrebare. Poate cei care se ocupa de campanii…pur si simplu nu sunt fumatori


Lasă un răspuns

