Un alt fel de animatori – monitorii

M-am uitat pe postul cu Animatori centre de vacanta pentru copii si am observat ca am mentionat de monitori si cum ca am sa scriu si despre ei.

Asa ca…oare ce or fi monitorii?….e simplu sunt niste animatori, de fapt ar fi foarte bine pentru toata lumea sa fie si animatori sau cel putin sa aiba modulul de baza de animatori, dar care au o calificare tehnica. Adica au brevet de alpinist, speolog, caiachist (sau ma rog…cum s-o numi opersoana care se stie cu caiacul), calaret…sau mai stiu eu ce….ideea e sa fie ceva pentru care iti trebuie un curs de calificare.

Si ca sa fie clar de ce trebuie ca monitorii sa fie animatori sau macar sa aiba habar de primul modul de formare animatori…nu ajunge sa fii o persoana super calificata in orice activitate ca sa poti lucra cu copii. La fel cum nu e de ajuns sa fii cadru didactic (profesor) ca sa poti lucra cu copii in tabere. Lucrurile se intampla cu totul altfel. Din mai mult motive…..dar asta alta data…..ca-i alta poveste.

Cititi, cugetati si daca aveti ce….intrebati

Stop.

Lasă un răspuns

