am si eu unicycle-ul meu

Prietenul meu cel bun, care lucreaza in Italia, o sa-i zicem Bogdan, a trecut in drumul lui spre casa prin Germania. Si pentru ca anul trecut l-am rugat si nu a putut mi-a adus acum un unicycle. Deci de un an tot asteptam sa ajung si eu la unul. Asa ca de sambata (18.04.09) pana azi (21.04.09) am muncit din  greu eu cu unicycle-ul.

Ce este de fapt un unicycle? Este o bicicleta cu o roata. In romaneste un monociclu. Are o roata, de care este atasata furca pe care se afla un scaun. Pedalele sunt direct pe roata. Ca in poza care va aparea in curand.

Si precum deja am spus de 4 zile tot ma dau pe el (sau ea). Un pic greu la inceput, azi pot sa spun ca mi-am dat drumul. Am ajuns sa parcurg distante de 5 metri fara sa ma sprijin de nimc. Data viitoare am sa scriu cum am reusit sa evoluez atat de repede.

unicycling rulz

unicycle-ul meu

4 comentarii

  1. Ovidiu said,

    22/04/2009 la 9:41 am

    nu prea ai evoluat repede:D

    in a 2 a zi trebuia sa rulezi cam 50 metri fara sa te sprijini de nimic
    vezi ca e un site cu levele. am sa il caut sa ti-l dau. Te va ajuta mult

  2. theodorro said,

    22/04/2009 la 9:05 pm

    mi-au trebuit 4 zile pentru ca ma dadeam in jur de 30 de minute pe zi……acuma ca merge mai bine sunt convins ca 2 zile sunt suficiente pentru a-ti da drumul…..desi la incepuuuuut….

  3. elisei said,

    23/04/2009 la 11:42 am

    pune si o poza cu ‘bestia’, eventual si pe comunitate😉

  4. marcus said,

    21/07/2009 la 3:05 pm

    da,iar voicu tia luat modelul fara prea mare succes…


Lasă un răspuns

