Care-i faza?

Da chiar asa…care-i faza? Care-i faza cu oamenii care catalogheaza unele lucruri, actiuni, oameni….doar dupa o simpla privire sau interactiune?

De unde mi-o fi venit si intrebarea asta?

Am o colega cu care lucrez (sau colaborez) si care are obiceiul sa spuna despre o piesa ca e faina sau nu. Si asta desi nu are nici un studiu in acest domeniu. Mie mi se pare corect sa spuna ‘NU-mi place piesa asta’ sau din contra „imi place”. Dar nu! ea spune ‘e naspa’ sau ‘e tare”.

Si analizand mai multa lume din anturajul meu…am observat chestia asta, chiar si eu fac asa cateodata (desi  mai nou incerc sa ma controlez), lumea CATALOGHEAZA, DA VERDICTE. Ori mie mi se pare normal…..ca pentru a face asta trebuie sa fii bazat in domeniul in care cataloghezi.

Am invatat o chestie la un curs de animatori…..trebuie judecata fapta si nu persoana. Adica e ok sa spui „ai actionat gresit in situatia X” si nu e ok sa spui „Esti prost (incompetent) ca ai facut asa in situatia X. La fel e si cu muzica asta……adica asa mi se pare mie…..o piesa poate sa nu-ti placa….da nu sa zici ca-i naspa (asta in caz ca nu esti ceva critic muzical……..si oricum un critic muzical nu cred ca va spune despre o piesa ca e naspa……va spune probabil ce e ok la ea…si ce nu ok).

Ma rog asta mi-a venit sa o scriu, dupa ce vreo 4 ore am stat intr-o masina cu niste oameni pentru care 97% dintr-un CD cu mp3-uri cu muzica din ’90 pana prin ’00  era naspa (deci nu ca nu le placea––ERA NAPSA)

Giast chiurias….

1 comentariu

  1. Bogdan said,

    19/05/2009 la 8:40 pm

    :)) true true


Lasă un răspuns

