A venit si ziua….

A venit si ziua in care e randul meu sa-mi doresc ceva…….si anul acesta…..spre deosebire de anii trecuti…..cand fie imi doream un lucru banal…fie nu-mi doream nimic….anul acesta chiar imi doresc ceva.

Imi doresc sa am puterea sa fac si lucruri pentru mine. DOAR PENTRU MINE.

M-am saturat sa fac lucruri pentru altii, sa ajut, sa fiu bun la toate pentru toti. Sa pun interesele, sanatatea mea pe locul doi. Vreau ca de acum incolo sa fiu mai egoist. Sa renunt la „abilitatea” sau la „nevoia” de a ma pune in locul celuilalt. Vreau sa pot sa fac un lucru pentru ca asa vreau eu. Si nu pentru ca asa e bine pentru toata lumea.

Anul acesta este mai deosebit deoarece, asa cum imi spune tatal meu, de acum inainte 1 an de viata va fi mai mult decat a 25 -a parte viata mea. Sau altfel spus……1 an din viata de acum incolo va fi mai putin decat a fost un an din viata pana acum. ( suna cam aiurea dar asa este: cand am implinit 2 ani, 1 an insemna a 2-a parte din viata mea – deci jumate). Si 25…..pentru mine este o varsta la care trag o linie, adun, scad……si analizez ce-mi da.

Concluzii sigur o sa mai trag…dar asta e clara……de acum EU voi fi persoana cea mai importanta din viata mea!

3 comentarii

  1. Irina said,

    20/05/2009 la 7:15 am

    La mulţi ani sănătoşi şi norocoşi !!!🙂

  2. Iepurash said,

    20/05/2009 la 8:45 pm

    La multi ani!!!!!!!!!!!!
    Corect……..doar pentru tine….ce vreau eu sa iti spun este sa nu ignori persoanele pe care le iubesti. Fii egoist doar cand trebuie

  3. Huper said,

    20/05/2009 la 11:54 pm

    La multi ani! Parsivule, de ce nu mi-ai zis ca-i ziua ta !?
    on topic: bine ca te-ai trezit… cam tarziu, dar mai bine decat niciodata…


Lasă un răspuns

