Dupa 2 zile de……altceva

Anul asta mi-am facut de cap, cu ocazia momentului. Asa am ajuns undeva, intr-un loc minunat cu oameni deosebiti. Un loc unde toata lumea iti vrea doar binele si interesele personale sunt trecute pe locul 6 si mai sus. Un loc unde esti tratat ca un domn (sau doamna dupa caz) indiferent de lungimea ochilor, culoarea parului, desimea cheliei.

Atat de bine m-am simtit, ca era cat pe ce sa stau peste noapte. Desi minunatii oameni de acolo au insistat sa raman, imbiindu-ma cu tot felul de bunatati, nu am vrut sa profit de bunaciunea lor si nu prea tarziu am plecat acasa, cu promisiunea ca nu am sa imi stric gustul bunatatilor pe care ei mi le-au oferit toata ziua cu ceva spurcat de aseara si ca a doua zi am sa revin la prima ora la timp pentru micul dejun.

Ziua a doua a fost si mai speciala. Nu am fost lasat o clipa singur. Oamenii minunati nu mai conteneau sa ma cocoloseasca (parca a fost mai bine ca in prima zi). Fiecare dintre ei vroia sa-mi satisfaca si cea mai mica dorinta. De la un moment dat nici macar nu a mai fost nevoie sa ma obosesc vorbind, acestia dandu-si seama din priviri care imi sunt dorintele.

Din pacate, la un moment dat, mi-am dat seama ca profit de bunatatea lor si ca sa nu am mustrari de constiinta le-am cerut frumos scuze si am plecat.

Gata povestea.

Am scris asa frumos mai sus pentru ca mi-am propus ca pe blog-ul acesta sa nu folosesc cuvinte mizerabile. Asa ca aproape totul s-a intamplat fix invers (la maxim) de cum am scris mai sus si locul de cacao unde am fost mai poarta si denumirea de Medicala III

Pentru o descriere mai detaliata a ceea ce s-a intamplat cu adevarat…….in curand.

1 comentariu

  1. boby said,

    28/05/2009 la 10:02 pm

    ai tu un dar de a ma face sa rad chiar si cand nu vreau sa vb sau sa vad pe nimeni….


Lasă un răspuns

