Lucruri noi…..

Cred ca incep…….sa fac lucruri noi. Mai nou cochetez cu mecanica. Mecanica bruta. Tocmai ce mi-am desfacut motorul (adica Mobra 50 S) ca azi m-am apucat de atv-ul lu’ sefu’ pe care l-am rupt. Nu l-am rupt neaparat ca am mers eu foarte tare sau foarte rau cu el, l-am rupt ca-i venise vremea.

Alt lucru nou pe care l-am facut a fost sa-i spun sefului ca i-am stricat atv-ul. Din asta sa nu se inteleaga ca sunt un mincinos, dar sefului astuia inca nu am avut ceva asa grav sa-i spun inca. Mi-e un sef mai nou. Am vreme sa-i tot spun de acum incolo mai ales ca nu a primit vestea pe atat de rau pe cat ma asteptam(de fapt nu ma asteptam nicicum dar ma bucur ca m-a inteles…sau cel putin nu s-a manifestat de fata cu mine). Asa…ce am mai facut?

A inceput sa-mi placa sa ma catar. Am taiat cu flexu (imi era frica rau …da nu de flex….de chestiile alea care sar cand tai). Am instalat un cortulet militaresc (pun poza mai jos). Si cand spun cortulet ma gandesc la un cort de 4*4*3 (cine nu intelege sa intrebe sau sa uite antena la poza).

Azi mi-a reusit prima data sa ma urc pe monociclu fara sa ma tin de perete. Ieri am fost la o piesa de teatru…..se cheama parca..”visul unei nopti de vara” cred…si e scrisa de ceva englez sau american ca nu mai tin bine minte.

Predau dans. Am un coleg care se insoara anul acesta si vrea si el ca tot mirele s-o danseze pe mireasa…dansul miresei evident (sau vals vienez). Am mai predat eu in trecut, dar de ceva vreme am trecut dansul pe linie moarta deci se poate spune ca e ceva nou.

M-am apucat sa citesc. Si ca sa fiu in ton cu lucrurile noi pe care le fac citesc „Osteoporoza” de Horatiu D.Bolosiu.

M-am dat cu un cros saptamana asta (m-am mai suit eu o data pe el, dar mi l-au luat baietii la timp de sub cur inainte sa-mi fac rau). M-am dat si singur pe el si cu cineva in spate.

Sunt calm in ultima vreme. Nu ma mai ambalez ca inainte. Oare sunt pe moarte? Sau oare e doar linistea dinaintea….ceva? Oare pana cand?

Nu am cost suplimentar la telefon (doar 1 euro…fantastic!)

Ma bag in pat la 2,3 noaptea si ma duc cu autobuzul de 13:05 la servici.

Lucruri noi nu toate bune le incerc ca sa pot spune ce-a fost rau si ce ramane.  Astea-s versuri? Hihihi.

Hai ca-i tarziu si-o iau pe campia interzisa. Ce?

Gata…sa nu uit de poza cu cortuletul…si daca pun si cortuletul…pun si panoasul (10*3 pentru cunoscatori)Cortuletul si panoasul

Lasă un răspuns

