Inorout2

Si iata ca a inceput o alta promotie……desi inca nu mi-a raspuns nimeni la intrebare, am observat o schimbare la aceasta promotie fata de cealalta adica inorout simplu. Mecanismul este cam acelasi dar criza si-a spus cuvantul.

De aceasta data nu au mai fost concepute pachete speciale pentru promotie cu taloane speciale. Asta poate fi si din cauza crizei dar poate fi si datorita faptului ca precedenta campanie a fost foarte puternica si lumea stie deja de inorout. Acum suntem invitati sa pastram pachetele (si cand ma gandesc ca acum 2 ani faceam colectie de pachete si aveam vreo 300) si sa bagm pe site codul de pe timbru (4 litere si 8 cifre).

Ce castigam….? 4 masini, 84 mp3 playere, 400 de vouchere de cumparaturi, nelipsitele Genti….dar in loc de tricouri au aparut premiile instant constand intr-un pachet de 3 pachete de pallmall evident.

Nu am timp sa ma implic si-n campania asta ca si in cealalta ca voi fi mult plecat….da le urez celor care vor (participa) …Bafta Mare…..pana pe 19 iulie

11 comentarii

  1. 27/06/2009 la 5:14 pm

    sau mai bn zis unde tre sa intru sa las codul de pe pachet?:P

    • theodorro said,

      27/06/2009 la 7:27 pm

      Ca sa introduci codul, trebuie sa te inregistrezi pe siteul http://www.inorout2.ro. NU e greu….ai nevoie de un nr de tel de adresa de mail. Ei iti trimit apoi pe tel contul si parola. Dupa ce ai intrat pe site cu contul si parola pe care ei ti-o dau (contul va fi nr de tel) apesi pe butonul de sus din stanga pe care scrie participa. Apoi iti apare un loc in dreapta unde-ti bagi codul. In fiecare zi, dupa ce bagi primul cod poti sa raspunzi la un chestionar si e bine sa o faci pentru ca iti da mai multe sanse la castigatul masinilor.
      P.S: dupa ce ti-ai facut cont, poti sa-ti schimbi parola daca intrii la contul meu/date cont.

      Sper ca ti-am raspuns la intrebari.
      Spor

  2. Pal Izabella said,

    02/07/2009 la 3:46 pm

    dar se castiga?
    pe bune?
    sunt curioasa,ca nu am mai gistigat nimic pina acum!!!!!!!!!!

    • theodorro said,

      02/07/2009 la 11:28 pm

      am sa-ti raspund la 2 intrebari:
      La promotii in general?
      Da. Eu am castigat la PallMall unaparat foto acuma doua promotii (aia cu citroenurile). Tricouri in fiecare, geanta la ultima. Un ceas la o promotie de la capital (ceas Tissot
      La asta de acum?
      Da se castiga si la asta. Pana acum am castigat 2 pachete promotionale de 3 pachete de tigari. E cam naspa cu ridicatul premiilor astea (pachetele vietii) ca mi se pare ca tre sa le iei de la promiterite, care au programul cum vor. Cica in benzinariile Rompetrol si in ceva lant de magazine de tigari (nu am retinut numele….ceva cu I…si cu d si cu n)

      Sper ca te-am lamurit.
      Numai bine

  3. iulia said,

    25/07/2009 la 2:24 pm

    unde pot vedea castigatorii pall mall de la ultima promotie

  4. alina said,

    11/08/2009 la 10:59 am

    Hai sa vedeti faza cu promotia de la inorout 2, am castigat pe data de 4.08.09 un voucher :)) ciudat nu? pt k pe data de 19 iulie s-a terminat campania !!Deci orice este posibil in Romania ..chestia e k sunt trecuta ca castigator neconfirmat ..:-?? Sa astept un trrr de la ei ..nu? :))

  5. grigore adriana said,

    28/08/2009 la 9:00 pm

    va rog sa imi da-ti o adresa de E-mail inorout2,urgent!

    • theodorro said,

      29/08/2009 la 11:18 am

      NU am asa ceva…..

      • narcis said,

        23/09/2009 la 9:30 am

        Eu mi-am confirmat castigul (un voucher) acum 3 saptamani dar pe site-ul inorout2 scrie neconfirmat. in mail n-am primit nimic. ce e de facut?

  6. alina said,

    28/09/2009 la 8:53 am

    Pai cam nimic …depinde de ei…si eu intr-un final am confirmat datele pt voucher! Pe 3 septembrie !Am trimis prin fax copia de la buletin, mi s-a zis ca in maxim 5 zile voi intra in posesia voucher-ului si nimic!Am sunat la nr de care am fost contactata si imi spune ca numarul nu exista! Surprize surprize..Dar sunt optimista, poate pana de Anul Nou vom primi voucherele !


Lasă un răspuns

