Ce-am facut si ce mai fac vara asta……

Pe foarte scurt ca-s intre tabere si timpul e limitat.

Pentru cei care nu inteleg inca ce inseamna sa fii animator am pus filmuletul de mai sus. Actorii principali in aceste poze sunt copiii, dar regizorii, sunetistii responsabilii de decor, oamenii din umbra ca sa zic asa sunt animatorii, monitorii si directorul taberei.

Ei sunt cei care-i directioneaza pe copii, ii indruma, ii ingrijesc, ii ocrotesc pentru ca pe perioada taberei sa nu le lipseasca nimic si in plus sa se distreze, sa invete, sa se integreze, sa se odihneasca activ.

Pana in 18 ma gasiti in Suncuius.

Papa

2 comentarii

  1. Juliette said,

    27/09/2009 la 12:40 pm

    si prietenele mele au fost in tabara la Suncuius…

  2. alina said,

    04/05/2010 la 11:34 am

    si eu vreau in tabara:D
    dar ca animatoare:)):)):P


Lasă un răspuns

