Fumator sau nefumator?

Cineva mi-a spus acuma vreo 3 luni ca un prieten fumator a citit o carte si s-a lasat. NU mi-a venit sa cred ca te poti lasa de fumat de la o carte….si mi-a dat si mie cartea. Trei luni nu m-am atins de carte…de frica sa nu ma las. Intr-un final am inceput-o….mi-a luat 2 saptamani sa o termin.
Am terminat-o si acum am o sptamana de cand sunt NEfumator. Si nu mi-a fost deloc greu…si nu am renuntat la nimic din viata mea. Am fost pana acum la 2 chefuri….de la care nu am ratat nici un moment si nu mi-a lipsit catusi de putin TIGARA.
Asa ca…daca fumezi….citeste cartea. Chiar daca nu vrei sa te lasi, chiar daca ti-e frica ca daca o vei citi te vei lasa.

Citeste-o …pentru ca cel mai rau lucru care se poate intampla….este…SA TE LASI, sa revi la normal.

Bafta si astept reactii de la proaspetii NEfumatori.

Cartea se numeste In sfarsit nefumator si e scrisa de Allen Carr. O gasiti aici:

http://www.scribd.com/doc/49762/Allen-Carr-carte-antifumat

3 comentarii

  1. legionaru said,

    05/11/2009 la 6:46 pm

    Eu sunt nefumator dar in familia mea tata este fumator si nu s-ar lasa pentru nimic.Am un frate care a fumat dar nu mai fumeaza decat la chefuri.Parerea mea este ca daca ai vointa poti sa muti si muntii.

    • theodorro said,

      05/11/2009 la 8:28 pm

      Daca citesti cartea vei vedea ca nu e vorba numai de vointa. Un fumator care citeste cartea isi va da seama de ce nu a reusit sa se lase numai cu ajutorul vointei.

  2. 20/01/2011 la 10:42 am

    […] lui Allen Carr “In sfarsit nefumator” , in primele pagini mi se pare spune o chestie extraordinara si anume ca multi dintre cei care […]


Lasă un răspuns

