Asta ma roade acuma………

A se asculta de la 00:30 pana la 04:33…pe durata citirii textului care urmeaza……Videoclipul nu conteaza…..pentru piesa e pus acest clip aici….

Sunt departe…..
de cei pe care ii iubesc (ei nu chiar de toti)……..
intr-o tara pe care nu o cunosc……
cu o limba care ma face sa ma simt si mai strain…..
cu obiceiuri si oameni care fac sa imi para bine ca nu m-am nascut aici……
fac o munca…. care nu imi da nici o satisfactie…….
fac o munca …care ma face sa imi dau seama ca nu am facut 17 ani de scoala degeaba…….
fac o munca …care ma face sa imi dau seama ca pot mult mai mult……
fac o munca….care ma face sa-mi dau seama …ca nu aici e locul meu……..
lucrez pentru oameni…care sunt slabi….
lucrez pentru oameni…care nu stiu sa conduca…..si totusi o fac…….

Si totusi ma bucur
ca sunt aici…..
ca pot sa vad si altceva….
ca reusesc sa tac…
sa ascult fara sa dau replica…
sa ma incadrez intr-un tipar impus (de conducere)……adica …barbierit zilnic, fara pierce, fara cercel, TRICOURI CALCATE (groaznic)
ca incet incet imi dau seama …….ce e important pentru mine
ca incet incet imi dau seama …….cine e important pentru mine
ca incet incet imi dau seama …….cam care imi sunt prioritatile

Am crezut…ca aici va fi diferit…ca nu va fi ca in Romania. Si asa e….nu e. Oamenii sunt mai legati, mai incuiati…..munca e munca….iar banii sunt bani.
Acum, dupa 1 luna jumate imi dau seama…incet incet……ca….cu cat stau mai mult aici….facand muca asta pe care o fac acum…cu atat mai mult se sterge din cei 17 ani de scoala…cu atat mai mult ma indepartez de ce imi e drag in tara……..

Si cu gandurile astea ale mele…..a aparut aceasta piesa…..care imi aduce aminte de casa……sora-mea zice ca e din coloana sonora din Grey’s Anatomy…..si in plus imi aminteste de persoane dragi…care au fost si sunt sau nu mai sunt importante pentru mine……dar daca ma gandesc la ele…cred ca sunt…ma rog…..Imi place piesa asta…..chiar daca decembrie s-a terminat…..

pentru persoanele importante din viata mea,
nu dau nume…..ca nu vreau sa uit pe cineva……

Mai linistit si mai gandit…..ca niciodata……

Tudor a.k.a. Theo

2 comentarii

  1. alina said,

    04/05/2010 la 11:26 am

    cuvinte asa frumoase ,ganduri care i trec fiecarui om ..macar o data…
    super tare ori kum pupa

  2. ralu said,

    09/11/2010 la 9:54 pm

    piesa asta intotdeauna o sa-mi aminteasca de tine …cu drag🙂


Lasă un răspuns

