Se ingroasa gluma!!!!


Voteaza AICI

Situatia se cam imputeste cu concursul de la fanta.

Dupa o saptamana de: stat in fata calculatorului(eu si nu numai) , introdus  numere de telefon(eu si nu numai), convins cunostinte sa voteze(eu si nu numai), munca de convingere din partea cunostintelor mele pentru a convinge cunostinte de-ale lor sa ma voteze,  neglijat familia (eu cu siguranta), neglijat orice altceva(eu cu siguranta), toate in speranta ca sambata 22 mai toate se vor termina si unul dintre cele 3 Ipod-uri Touch va fi al meu,

….sambata am aflat ca, campania va continua pana in 1 iunie adica inca o saptamana si doua zile…de toate lucrurile de mai sus.

Momentan situatia clasamentului este cam asa:

Locul 1 (1282) : 2676 voturi

Locul 2(827) : 2530 voturi

Locul 3(2058 – eu) : 2394 voturi

Locul 4 (7184) : 1896 voturi

Fara ajutorul vostru…al tuturor……de la cei care ma voteaza doar cu telefoanele personale la cei care fac adevarate campanii reusind sa bage zeci si chiar sute de voturi pe zi…….nu as fi reusit nimic nimic. Asa ca mi se pare normal sa va pun o intrebare:

Continuam sau Renuntam?

Astept cateva raspunsuri….

8 comentarii

  1. clauditza said,

    23/05/2010 la 2:09 pm

    Ce intrebare e asta? Doar nu ne inecam la mal?!

    • theodorro said,

      23/05/2010 la 2:48 pm

      din pacate…nu suntem la mal…suntem pe mijlocul lacului…..si variantele sunt sa ne oprim(deci sa ne intoarcem) sau sa continuam.

  2. Octa said,

    23/05/2010 la 2:18 pm

    Contiunuam

  3. lili said,

    23/05/2010 la 2:26 pm

    pune in balanta …. timpul si castigul ….

  4. Pop Mihai said,

    23/05/2010 la 3:30 pm

    Salve,

    Continuam. Dar sincer mi se pare ca baietii de la Fanta (nu vreau sa intru in teoria conspiratiei) vor sa castige altii ca mi se pare absurda faza de a amana in a da niste premii la data stabilita. Nu cred ca o campanie de genul asta a fost facuta pe genunchi.

    Bottom line,

    Continuam.

  5. Bubu said,

    23/05/2010 la 6:03 pm

    ba sincer..dak team ajutat acuma te putem auta si mai departe…continuam

  6. Maxi said,

    26/05/2010 la 1:37 pm

    Tragem tare .Continuam.

  7. Pop Mihai said,

    03/06/2010 la 10:02 pm

    Pot sa zic LA MULTI ANI !!!

    A fost unul din cele mai tari cadouri ce le-am facut.


Lasă un răspuns

