In continuare nefumator…

……..da! Cartea lui Allen Carr a functionat. De opt luni de cand am citit-o tigara nu mai face parte din viata mea. Nu mai face parte din viata mea si nici din viata unor persoane foarte dragi mie si nici din viata unor persoane pe care le cunosc foarte putin sau nu le cunosc deloc.
Dupa ce am devenit nefumator am inceput sa recomand cartea persoanelor din jurul meu si astfel am reusit sa o fac sa o citeasca si deci sa devina nefumatoare pe mama mea care fumeaza de 28 de ani. Dar nu m-am oprit aici cel putin 15 oameni din jurul meu au citit-o si s-au lasat (si poate si altii la care le-a fost recomandata de acestia).
Deci se poate. Partea frumoasa este ca nu trebuie neaparat sa vrei sa te lasi. Trebuie sa vrei sa citesti o carte.
Cartea are 180 de pagini si e foarte usor de citit.

Daca fumezi, citeste cartea…..o gasesti online la adresa http://www.scribd.com/doc/49762/Allen-Carr-carte-antifumat , in magazine la un pret de 20-25 de lei sau daca ti-e mai usor ti-o pot trimite in format pdf.

Daca ai citit-o sau vrei sa o citesti si ai intrebari…nu ezita, raspund cu placere.

Allen Carr – In sfarsit nefumator

3 comentarii

  1. axcris said,

    16/06/2010 la 2:22 pm

    Pai eu tocmai ce am terminat-o. Rezultatul a fost ca n-am mai fumat de dimineata pina la… ora13. Nush daca am priceput eu bine despre ce-i vorba: metoda cold turkey abordata cu o mentalitate mai altfel decit cea obisnuita. In fine, poate c-o sa mai incerc…

    • theodorro said,

      16/06/2010 la 9:11 pm

      ideea e …sa nu lasi tigara din mana in momentul in care ai terminat cartea….ci sa fumezi…pana cand iti vine. Eu am mai fumat tin minte, doua tigari dupa ce am terminat cartea. Un amic de-al meu…..a mai fumat un pachet (vreo 2 zile) dupa ce a terminat-o. Trebuie sa fie ceva linistit si nu o fortare ca in cazurile in care renunti voluntar.

    • bogdan said,

      03/08/2010 la 12:12 am

      eu doar a cincea zi de la terminarea cartii am hotarat sa las tigara. singurul regret e ca nu am stiut de carte mai devreme. dar mai bine mai tarziu decat niciodata, nu-i asa? spor la ‘lasat’


Lasă un răspuns

