Experimentul 1

In ultima vreme m-am uitat la doua seriale „the mentalist” si „lie to me”.

„Mentalist” este (zice filmul): cineva care foloseste acuitatea, hipnoza si/sau sugestia. Un manipulator abil al gandurilor si al comportamentului. In serial este vorba despre un tip…care are tot felul de proprietati ca sa zic asa. Analizeaza ce vede si apoi manipuleaza. Vede si cauta lucruri pe care multi nu le-ar vedea sau nu s-ar gandi ca sunt importante.

„Lie to me” este un serial despre un tip care dupa 20 de ani de cercetari a descoperit niste microexpresii ale fetei omului, care sunt aceleasi la toti oamenii in situatii asemanatoare. Analizandu-le acesta stie cand un om minte, ii e frica, arata dispret, e jenat etc.

In acest context, al acestor doua seriale, am inceput sa deschid si mai mult ochii pe strada, nu ca nu ii aveam deja mega deschisi, sa analizez oamenii.

Primul lucru care mi-a venit in minte sa-l fac, e simplu si nu imi ocupa mult din timp (nu trebuie sa ma opresc), este sa privesc oamenii pe langa care trec fix in ochi. Ce am observat? Pana acum o singura persoana m-a privit inapoi. Restul, dupa ce au observat ca ii fixez cu privirea s-au uitat in alta parte. Majoritatea isi muta privirea in jos, dar mai sunt si care se uita in fata.

Tipul care m-a privit inapoi, era la volan. M-a fixat la maxim cu privirea inapoi si am crezut ca se da jos din masina la mine sa ma bata. Ori asta ori a crezut ca ma stie de undeva. Aaaaa si au mai fost cativa care m-au salutat sau au vrut sa ma salute.

De ce ne e frica sa ne uitam in ochi la altii?

2 comentarii

  1. Maxi said,

    22/09/2010 la 4:54 pm

    Mentalist e fain filmul nu?! mie imi place😀 , Lie to me curios o sa il caut sa ma uit😀 ,eu chestia cu uitatu in ochi o fac des mai rar la barbati ca nu am chef sa o iau in barba , alti cred ca au ceva pe fata cand ma uit asa mult , alte fete se baga singure in seama daca ma uit mult in ochi lor mai ales in statile de transport in comun😀 . e o cheste destul de interesanta

    • theodorro said,

      22/09/2010 la 6:06 pm

      eu ma uit si la barbati. da aici apare o problema cred: care e mai tare. Cel slab cedeaza si se uita in alta parte. Tre sa vezi cred cat sa te uiti ca sa nu ti-o iei in barbie🙂. Si da ..the mentalist e beton.


Lasă un răspuns

