Targu ocna song – suntem golani or nu mai suntem!

Am vazut acum o saptamana un fimulet cu un tip.  Baiat de baiat……de prin capitala cica…si inventase o noua lovitura …
„perversa ca pa Targu Ocna”. Mi s-a parut destul de amuzanta faza….de curand insa, la fel ca si mix-urile aparute pentru „6 cai” a aparut si
Targu Ocna song.

Tipul e foarte serios si asta-l face si mai amuzant.

NU reusesc sa-mi dau seama care-i mai tare. Mixul sau originalul?
Felicitari atat protagonistului cat si compozitorului mixului.

2 comentarii

  1. bogdan said,

    29/09/2010 la 11:05 pm

    ma theo… aici in germania imi zice ca video-urile respective nu pot fi accesate deoarece sunt proprietatea pro tv s.a.

  2. bogdan said,

    05/10/2010 la 11:18 pm

    perversa targu ocna- 6 cai…. care din ele ii mai tare?
    parerea mea e ca daca luam doar originalele 6 cai castiga detasat
    dar cand vine vb de remix-uri perversa de pe targu ocna e mai tare si ca mixurile lui david guetta


Lasă un răspuns

