NU stiu NIMIC (sau stiu NIMIC?)

Cica…omul cu varsta devine mai intelept…acumuleaza experienta…devine mai matur. Eu am senzatia ca pe masura ce timpul trece stiu tot mai putine sau lucrurile pe care le aflu ma dezamagesc din ce in ce mai tare.

Oameni. Din fericire si din pacate in jurul meu si deci in jurul fiecaruia sunt oameni. Mai multi sau mai putini, mai prosti sau mai destepti, mai curati sau mai murdari. Ideea e ca oamenii ne inconjoara.

Credeam ca oamenii trebuie sa faca parte din viata mea dar din ce in ce mai mult realizez ca nu trebuie sa fac asa cum faceam pana acum din asta un SCOP. Si aici am sa dau un exemplu pe care il stiu de undeva (nu l-am scornit eu) si mi-a placut si pe scurt suna cam asa: „In trenul meu nimeni nu are bilet all the way, la fel cum nici eu nu am bilet all the way in trenul nimanui”.

Poti sa te urci in tren de mai multe ori, poti sa stai mai mult sau mai putin ,poti sa te dai jos ca vrei sau ca trebuie, ideea e ca la un moment dat te dai jos.

Singura persoana care sta all the way in trenul meu, sunt EU. Incet incet imi dau seama ca asta e o chestie pe care nu am invatat-o la nici o scoala la care am fost pana acuma si nu mi-a spus-o nimeni. De fapt ce am invatat…de la societate sa zic asa….este ca oamenii sunt importanti si ca e bine sa ai prieten(a), nevasta/sot, familie, copii……

Da e important…..dar singura persoana pe care te poti sprijini cu adevarat esti TU. Din pacate, oricat de multi si de buni prieteni ai avea, oricat de mult te-ar iubi ai tai (frati, surori, iubit(a), sot(ie) copii) in cele din urma ramai singur…doar cu tine. Si in cele din urma e un moment mult mai apropiat decat batranetea sau moartea.

Si daca toata viata ai fost inconjurat de oameni si niciodata nu te-ai pregatit pentru altceva, ce vei face cand va veni momentul sa ramai singur? Cui ii vei spune ce te doare daca tu nu stii sa vorbesti cu tine? Cine te va incuraja daca tu nu stii sa te asculti?

piesa asta…plina de intrebari…dar usor mai opimista decat textul de mai sus….

3 comentarii

  1. eu said,

    13/11/2010 la 10:05 pm

    vei fi total debusolat…te vei speria…si vei incepe sa plangi(mult:D)…pe urma incepi sa iti revii si sa te descoperi….incepi sa vorbesti cu tine si sa iti pui intrebari pana cand realizezi ce persoana MINUNATA si EXTRAORDINARA esti…si atunci intelegi ca „cel mai important lucru din viata ta esti TU”.

    …SAU…

    gasesti o alta persoana care sa te asculte…:))

  2. iepurash said,

    13/11/2010 la 10:44 pm

    ideea e sa faci sa nu ramai niciodata singur….sa inveti sa asculti pe cineva….. atunci cand vrei sa spui ceva sa aibe cine sa te asculte

  3. eu said,

    13/11/2010 la 11:15 pm

    sa sti ca nu intodeauna depinde de tine…(asta am invatat eu:D)


Lasă un răspuns

