Actiune si Reactiune (1)

Fizica ne invata, in generala…ca orice actiune are o reactiune.Viata ne invata ca la fel ca si in fizica…orice actiune de-a noastra are niste consecinte.

Acum 7 ani ARES a.k.a CRIM a.k.a CRIM TABERE mi-a produs un neajuns. Am lasat treaba asa fara prea mult tamtam nu de alta dar am considerat ca la randul meu, poate si eu am gresit sau poate (am considerat) ca ce a facut pentru mine (ARES a.k.a CRIM a.k.a CRIM TABERE) m-a ajutat suficient ca sa trec peste faptul ca nu am primit ce am platit.

Acum, dupa 7 ani, firma nascuta din ARES a.k.a CRIM a.k.a CRIM TABERE sapa in cacat (imi cer scuze pentru limbaj….dar este un subiect sensibil pentru mine…dupa cum se va vedea in continuare) si desface rani care erau deja inchise (pentru ce? bani e singurul raspuns la care ma pot gandi). NU ma lasa in pace si pe langa asta mai are (ARES a.k.a CRIM a.k.a CRIM TABERE) si nesimtirea sa pretinda (ARES a.k.a CRIM a.k.a CRIM TABERE) ca nu a gresit (ARES a.k.a CRIM a.k.a CRIM TABERE) cu nimic si ca mi-ar face mie si nu numai un serviciu.

Despre ce a facut ARES a.k.a CRIM a.k.a CRIM TABERE si ce zice echipa Adventure CAMPS (adventure camps este infatisarea actuala a ARES a.k.a CRIM a.k.a CRIM TABERE) despre trecut, in curand.

Nu vreau sa fac nici reclama nici antireclama. Imi descriu doar experienta mea neplacuta legata de ARES a.k.a CRIM a.k.a CRIM TABERE.

Morala (1): Fi foarte atent pentru ce platesti si sa platesti numai pentru ce primesti!

Lasă un răspuns

