Actiune si Reactiune (2)

Actiunea a inceput acum 8 ani cand ARES a.k.a CRIM a.k.a CRIM TABERE impreuna cu Federatia Nationala „Leo Lagrange” (Franta) au organizat un curs de formare pentru animatori centre de vacanta in urma caruia participantii urmau sa primeasca diploma BAFA.

Diploma BAFA este o diploma de animator centre de vacanta eliberata de statul francez. Pentru a obtine aceasta diploma,spuneau la acea data oameni din echipa ARES a.k.a CRIM a.k.a CRIM TABERE, doritorul trebuia sa-si platesca doua module din cele trei ale stagiului urmand ca pentru cel de-al treilea sa fie eventual platiti . Exista posibilitatea ca unul dintre module sa se desfasoare in Franta.

M-am inscris la acest curs. Am absolvit toate cele trei module. Am platit doua dintre module (nu putin la acea vreme). Am fost platit pentru modulul practic pe care l-am facut in Franta. Iar la terminarea cursului mi s-a spus….. ca urmeaza sa primesc diplomele BAFA in curand.

Se pare ca pentru ARES a.k.a CRIM a.k.a CRIM TABERE impreuna cu Federatia Nationala „Leo Lagrange” (Franta) in curand este o perioada de timp mai mare ca opt ani insa cred ca tinde spre infinit sau spre niciodata.

Niciodata pana acuma nu mi-a spus, mie cel putin, cineva din echipa ARES a.k.a CRIM a.k.a CRIM TABERE care acum a devenit Adventure CAMPS, ca nu am sa primesc aceasta diploma. Textul este ca nu e vina lor, ca actele bla bla bla…., ca nu se stie dar ca in principiu sa nu mai sper.

Nu mai sper. Am renuntat si la acea diploma….fara prea multa valva si la fel am renuntat si la colaborarea cu ARES a.k.a CRIM a.k.a CRIM TABERE care acum a devenit Adventure CAMPS.

Relatia cu oamenii din echipa ARES a.k.a CRIM a.k.a CRIM TABERE care acum a devenit Adventure CAMPS a ramas una relativ rece (cu unele exceptii) dar nu pot sa zic ca suntem certati sau suparati.

Ei si in ciuda acestei povesti zbuciumate dintre mine si ARES a.k.a CRIM a.k.a CRIM TABERE care acum a devenit Adventure CAMPS ce face echipa Adventure CAMPS ?

urmeaza in partea 3……..

Nu vreau sa fac nici reclama nici antireclama. Imi descriu doar experienta mea neplacuta legata de ARES a.k.a CRIM a.k.a CRIM TABERE.

Morala(2):Calul de dar nu se cauta in gura…….dar daca am platit pentru el????

Lasă un răspuns

