Actiune si Reactiune(4)

Raspunsul meu…..simplu si la subiect fara prea multa gargara……

„Stimate domn/doamna,

avand in vedere…ca eu am platit un curs sustinut de Ares,Crim sau o combinatie intre acestea si l-am absolvit totodata si nici pana in ziua de azi (deci de vreo 7 ani) nu am primit vreun fel de diploma nu ar fi normal (sa zicem), ca daca acuma este posibil sa eliberati un Certificat de Competente Profesionale in meseria de „animator centre de vacanta” cu antet-ul CNFPA (Centrul National de Formare Profesionala a Adultilor) si recunoscut oficial de catre orice angajator in domeniu din Romania sa-l primesc retroactiv (sa zicem)?
Asta mi se pare o chestie cel putin normala avand in vedere ca nimanui, nici chiar dumneavoastra (tind sa cred) nu-i place sa plateasca pentru acelasi lucru de doua ori.
Astept cu nerabdare reactia dumneavoastra
Cu stima” bla bla bla

Raspunsul echipei ARES a.k.a CRIM a.k.a CRIM TABERE care acum a devenit Adventure CAMPS nu a intarziat sa apara, un raspuns lung, elaborat si destul de pe langa subiect…adica:

1.”Iti multumim Tudor de observatia ta. Se pare ca mesajul nostru are capacitatea de a genera acest tip de intrebari si am considerat corect sa transmitem catre toti ceilalti animatori acest raspuns.” – deci nu e numai problema mea mai sunt si altii. SI atentie!..eu am adresat raspunsul meu unei persoane si am primit raspuns……de la o echipa. Da! intreaga echipa ARES a.k.a CRIM a.k.a CRIM TABERE care acum a devenit Adventure CAMPS s-a oprit din munca ei ca sa-mi raspunda. MA inrosesc

2.”Fiecare dintre voi ati platit la momentul cand ati facut cursul de animatori in special pentru masa, cazare, materiale curs, alte cheltuieli administrative, transport si onorarii formatori. Cursurile de animatori au fost si inca sunt pentru noi actiuni cu profit zero, tocmai in ideea de a oferi aceste informatii pentru cat mai multe persoane interesate (majoritatea dintre voi fiind de fapt studenti si chiar elevi).” – deci cursurile de formare de fapt sunt pentru a oferi informatii persoanelor interesate si pentru a le oferi acestora cazare, masa, materiale de curs, transport si onorarii formatori si nicidecum DIPLOME……interesant……ce prost mai sunt!

Asta-i una din TOP…din cele mai tari:

3.”Am emis la acel moment in mod gratuit certificate BAFA recunoscute la nivel intern (adica in cadrul organizatiilor noastre) pentru fiecare persoana in parte si pentru fiecare curs (baza, perfectionare sau practic) la care a participat. Daca sunt persoane care nu au primit aceste certificate din diverse motive obiective, suntem deschisi sa remediem situatia acum , la fel ca si atunci: in mod gratuit.” – adica sa inteleg (ca eu sunt mai prost): ARES a.k.a CRIM a.k.a CRIM TABERE care acum a devenit Adventure CAMPS mi-a dat mie certificat BAFA (care prin definitie este o diploma emisa si recunoscuta de Statul Francez) recunoscut la nivel intern? Pai daca e certificat BAFA nu poate sa nu fie recunoscut doar in cadrul ARES a.k.a CRIM a.k.a CRIM TABERE care acum a devenit Adventure CAMPS ci ar trebui sa fie recunoscut in primul rand in Franta si apoi si in UE. Si daca ARES a.k.a CRIM a.k.a CRIM TABERE care acum a devenit Adventure CAMPS poate sa elibereze certificate BAFA atunci de ce s-a mai autorizat ca centru de evaluare? Pai diplomele de evaluare sunt egale cu zero in fata diplomei BAFA. Si da nu am primit nici un certificat BAFA gratuit atunci si sincer as vrea sa stiu cum se poate remedia situatia acum…adica ce e de remediat?

Si daca am crezut ca e simplu…..raspunsul acesta imi demonstreaza ca nu e tocmai asa.

Se observa in raspuns doua bucati de text ingrosate….nu eu le-am ingrosat ci ea, echipa ARES a.k.a CRIM a.k.a CRIM TABERE care acum a devenit Adventure CAMPS. De ce? veti vedea in urmatoarea parte……..penultima cred…..ca mi se cam apleaca……

Morala(4):Când ai intrat în rahat până la nas, ţine-ţi gura închisă.

Lasă un răspuns

