Actiune si Reactiune(5)…..the end

continuarea raspunsului echipei ARES a.k.a CRIM a.k.a CRIM TABERE care acum a devenit Adventure CAMPS…..
…….
„Asa cum am declarat de la probabil primul curs organizat de noi, am incercat sa obtinem o acreditare directa a BAFA pentru Romania si implicit a certificatelor emise catre voi. Procesul insa a fost foarte lung si anevoios, mai mult trebuind sa ne adaptam la realitatile legislative din Romania. In tot acest timp s-au investit ore de munca pentru crearea unui standard nou pentru animatori de centre de vacanta, s-au investit bani pentru experti de la CNFPA si alte institutii educative pentru consultare si evaluare a standardului, s-au investit bani pentru taxe si comisioane oficiale pentru certificarea Adventure Camps ca si centru de evaluare, s-au investit bani pe aspecte administrative gen telefoane, drumuri la Bucuresti, papatarie, etc… O investitie integrala din surse proprii (speram sa fie o investitie si nu o cheltuiala) de ordinul miilor de euro, tocmai in ideea de a putea oferi de acum inainte o diploma oficiala tuturor celor pe care ii vom forma ca animatori.

In acest context, iti raspundem tie Tudor, si implicit tuturor celor care si-au pus aceasta intrebare, ca in nici un caz nu platesti de doua ori pentru acelasi lucru. Ba mai mult, acest pret de 200 de lei reprezinta in foarte mare parte doar taxele pe care noi ca centru de formare trebuie sa le dam mai departe la stat pentru a emite diploma aferenta. Este un cadou, un semn de recunoastere si apreciere pe care il oferim tuturor celor care au fost in contact cu organizatia noastra de-a lungul timpului. Din punctul nostru de vedere, chiar este gratuit ce va oferim.
………
Cu drag,
Echipa Adventure CAMPS”

Praf in ochi, investitii ale echipei ARES a.k.a CRIM a.k.a CRIM TABERE care acum a devenit Adventure CAMPS pe care nimeni nu i-a cerut sa le faca, le-a facut din propria ei dorinta. Si sa nu creada careva ca cineva din echipa ARES a.k.a CRIM a.k.a CRIM TABERE care acum a devenit Adventure CAMPS este prost sau ca face munca de caritate (exclusiv munca de caritate). Asa ca tot ce a facut echipa ARES a.k.a CRIM a.k.a CRIM TABERE care acum a devenit Adventure CAMPS a facut in primul rand ca sa ii fie ei bine, chiar daca asta a insemnat ca din cand in cand a trebuit sa dea ceva de moca.

Din pacate aceste cursuri nu intra pe lista activitatilor de binefacere pe care le-a facut echipa ARES a.k.a CRIM a.k.a CRIM TABERE care acum a devenit Adventure CAMPS, cel putin nu din punctul meu de vedere. Eu si nu numai eu am platit ca sa particip la ele.

Daca din punctul de vedere al echipei ARES a.k.a CRIM a.k.a CRIM TABERE care acum a devenit Adventure CAMPS acest nou curs chiar este gratuit asta poate sa insemne din punctul meu de vedere doua lucruri:

1. 200 de lei nu inseamna nimic pentru echipa ARES a.k.a CRIM a.k.a CRIM TABERE care acum a devenit Adventure CAMPS. Asa cum acum 7 ani alti bani dati de alti oameni pe cursuri nu au insemnat nimic. Asa cum acum 7 ani bani dati pentru diplome au fost directionati pentru cazare, masa, materiale de curs, transport si onorarii formatori.
2. Echipa ARES a.k.a CRIM a.k.a CRIM TABERE care acum a devenit Adventure CAMPS are impresia ca mi-a facut mie (si nu numai) un asa mare serviciu, facand ea insasi un mare efort/sacrificiu, ca m-a scolit in meseria asta de animator si acuma simte ca 200 de lei (dati pe o diploma pe care demult trebuia sa o am) nu reprezinta nimic pentru mine (la cat ii datorez eu ei!). Si cursul asta nou vine ca o completare fireasca a unor cursuri de acum 7 ani.

In concluzie, dupa ce i-am mai trimis un mail care rezuma cam tot ce am scris in aceste 5 posturi, echipa ARES a.k.a CRIM a.k.a CRIM TABERE care acum a devenit Adventure CAMPS mi-a raspuns destul de prompt cu un mail care mie imi spune foarte multe:

„Multumim frumos pentru email.
In cazul in care te razgandesti, esti binevenit sa participi la aceasta testare si sa obtii diploma aferenta.

O zi buna,
Echipa Adventure CAMPS”

In spatele echipei sunt niste oameni, niste oameni carora le este frica sa semneze cu numele lor un raspuns si care se ascund precum lasii in spatele acestei echipe. Niste oameni pe care nu ii intereseaza si nu vor sa recunoasca ca au gresit. Niste oameni pe care ii intereseaza doar ca eu sa particip la curs……chiar daca este evident (privind inapoi) ca acest lucru este imposibil.

Ce am invatat eu din aceasta experienta?

1. sa verific bine cu cine am de-a face inainte de a intra intr-o combinatie cu cineva

2. daca intru intr-o combinatie cu cineva sa pastrez dovezi scrise

3. daca cineva nu-si respecta partea lui de intelegere, sa-l ard

4. daca am ars pe cineva, sa fiu sigur ca toata lumea stie de ce

Morala (5): Binefacerile făcute altora nu trebuie reamintite.

The end.

Lasă un răspuns

