Uita-te la tine

Am primit pe mail mesajul asta:

Va invitam sa participati la un studiu – „Studiul pentru Verificarea Ipotezei Psihocauzale” (SVIP) – privind corelatia dintre bolile somatice si fondul psihoemotional. In urma completarii chestionarelor de mai jos veti primi GRATUIT in termen de cateva zile PROFILUL DVS. PSIHOLOGIC (consta dintr-o HISTOGRAMA in care sunt EVALUATE CANTITATIV diversele trasaturi psihice).

Chestionar on-line 1

Chestionar on-line 2

Chestionar on-line 3

Studiul apartine dr. Dorin Dragos (Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti), iar rezultatele preliminarii vor fi publicate incepand cu primul trimestru al anului 2011 in Journal of Medicine and Life.

Am facut chestionarul si am primit dupa vreo doua zile si raspunsul. Raspunsul l-am primit sub forma unui „grafic” usor de urmarit. Si l-am analizat. Mi s-a parut foarte interesant. Si  mai interesant mi s-a parut sa-l analizez in comparatie cu al unor persoane din jurul meu. De ce? pentru ca am putut sa-mi dau seama de ce exista diferente de opinii sau de directii de viata. Adica stiam si pana acum ca exista dar nu stiam de ce, nu stiam cum le zice.

Asa ca…faceti chestionarul…cand aveti vreme pentru ca sunt vreo 600 de intrebari….nu va speriati ca nu trebuie sa scrieti nimic ci doar sa folositi mouse-ul…..si incercati sa comparati rezultatele voastre cu al altora.

O analiza a chestionarul personal poate de asemenea sa raspunda unor intrebari sau sa dea niste directii de munca pentru dezvoltarea personala.

Rugamintea celor care propun acest studiu este:

Studiul nostru este un proiect demarat fără finanțare și de aceea orice ajutor pentru popularizarea studiului este binevenit! Va rugam sa TRANSMITETI acest mesaj si PRIETENILOR dvs. Dorim sa realizam un studiu recunoscut international si de aceea pentru ca studiul să fie valid și să îl putem publica și internațional am dori să ajungem la un numar de 10000 de respondenti. Deocamdată avem peste 4500 de respondenți.

Asadar faceti chestionarul – ajutati-va pe voi-  si apoi dati-l mai departe – ca sa ajutati si pe altii.


Lasă un răspuns

