nu VREAU sa NU pot !!! (1)

Doar daca gandesti pozitiv poti reusi cu adevarat in viata.

Cartea lui Allen Carr „In sfarsit nefumator” , in primele pagini mi se pare spune o chestie extraordinara si anume ca multi dintre cei care doresc sa nu mai fumeze nu reusesc pentru ca abordeaza problema eronat. Acestia spun ” Vreau sa renunt la fumat” . A renunta desi in dex nu scrie chiar asa…..inseamna in general a lasa deoparte ceva care-ti place sau cu care te-ai obisnuit si nu neaparat a nu mai face un lucru care-ti dauneaza sau care nu-ti place. Ei si cu un astfel de inceput e greu sa ajungi la rezultatul dorit si anume acela de a nu mai fuma.

Din pacate nu numai in privinta lasatului de fumat apare acest blocaj. Daca esti atent pe strada o sa vezi ca muuuulta lume isi pune singura piedici. Piedicile sunt lansate de modul gresit de a gandi.

Intrebarile si afirmatiile  de genul:

De ce sa fac ……..ca si asa……

Nu pot sa …..pentru ca……

As vrea sa…..dar….

Mi-ar placea sa….insa…..

sunt de natura sa aduca inactiune si in plus frustrari care se aduna. Eu le compar pe toate cu urmatoarea afirmatie:

„E sigur ca in cele din urma cu totii murim…asa ca de ce sa ne mai batem capul cu viata?”

Cineva care gandeste asa nu are nici un motiv sa-si faca viata mai buna sau sa incerce sa se bucure de ea……asa ca eu de fiecare data cand aud pe cineva ca face afirmatii dupa modelul celor 4 de mai sus ma gandesc ca de fapt nu vrea sa faca nimic! vrea doar sa moara…si pana atunci sa zaca!

Un articol fain despre cum poti sa gandesti pentru ca sa ajungi la actiuni,  scris de un amic de-al meu gasesti AICI

5 comentarii

  1. Dragos said,

    21/01/2011 la 4:44 pm

    Un articol reusit, la subiect. Multumiri pentru participarea ta pe site-ul nostru. Mult succes in continuare!

  2. Maxi said,

    23/01/2011 la 6:40 pm

    Interesant . mda citesc multe bloguri sau ma uit la o gramada de video-uri cu oameni de succes . dar tot nu reusesc sa ma motivez la maxim sa imi fac o cariera sau sa castig mai multi bani , tot timpul imi spun daca vrei aia trebuie sa lucrezi mult toate bune si frumoase pana ma pun pe lucru cand incep parca nu mai am nici un chef sau caut tot felu de soluti sa o aman de ex ( hai ca incep maine ma trezesc obosit si tot nu ma pun sa fac ce am planificat ) eu personal pana acuma nu mi-am gasit purpose in life.:( dar nu nu renunt ceva ceva tot am in mine sa ma motiveze sa nu ma las de tot pana la urma cred ca o sa gasesc accea motivatie . good article😛

    • Dragos said,

      24/01/2011 la 3:41 pm

      Maxi, daca tot vrei cateva idei pentru a te ajuta motivational iti pot spune un film, „The secret” sau chiar cartea „Puterea extraordinara a subconstientului tau” de Joseph Murphy, aceste 2 lucruri fiind o sursa foarte buna pentru motivare. Succes !

  3. Maxi said,

    24/01/2011 la 10:34 pm

    Mersi frumos.The secret l-am vazut si ma mai uit din cand in cand la el cand sunt la pamant cu morala cartea am auzit de ea da nu am citit-o doar un review scurt .

  4. 27/01/2011 la 12:19 pm

    […] post se vrea si un raspuns la comentariul lui MAXI de la PARTEA (1) a acestui articol. Mersi de […]


Lasă un răspuns

