1 Martie…..SRL

Pe vremea mea……..acum o suta de ani in urma…..cand eram doar un copil si mintea mea nu vedea mai departe de granitele imaginare ale cartierului in care traiesc si acuma, 1 Martie era o zi speciala.

In 1 Martie se dadeau martisoare. Din cate imi amintesc eu, doar unele fete din clasa si doar unele profesoare primeau martisoare de la mine. Si la fel faceau si ceilalti baieti. Adica nu tin minte ca vreunul sa fi dat martisoare la toate fetele din clasa. Primeau martisoare doar acele fete care erau IMPORTANTE pentru mine.

Azi mi-am dat seama ca lumea nu da martisoare ca vrea si cui merita (d.p.l.d.v). Lumea da martisoare la TOATA LUMEA si pentru ca TREBUIE.

Daca intr-o colectivitate dai doua martisoare esti MAGAR ca nu ai dat 30, la toata lumea. Daca nu dai deloc esti MARLAN. Copiii merg la scoala, cu doua ghiozdane azi. Unul pentru carti,caiete si unu pentru martisoare. Si nu din vina lor ci din vina parintilor care se asigura ca, copilul va da martisoare la toate profesoarele si la toate fetele.

Care mai e farmecul martisorului atunci? Carduri de vanzatori pe tot locul si obligatii MORALE. eee cacat

Eu am sa stau acasa in aceasta zi de 1 Martie comerciala.

Ca sa nu supar pe nimeni si pentru ca nimeni sa nu ma supere.

Poza am gasit-o pe  http://ochidetwinky.blogspot.com/2009/03/happy-martisor-day.html

Lasă un răspuns

