Femeile …..conduc….?

Ieri la radio am auzit asa din intamplare un reportaj …….. ca cica …….. nu stiu ce sondaj/studiu s-a facut….nu stiu unde…dar concluzia a fost ca intr-o familie, femeile conduc tot (aproape).

Conform aceluiasi sondaj/studiu barbatul mai are superioritate doar la masina si la …………….. telecomanda.

Eu cred ca acest lucru este adevarat. Asa se intampla in foarte multe din familiile pe care le cunosc. Daca femeia spune mergem…..mergem. Daca femeia spune poarta asta…..barbatul poarta asta.

Totusi, pana la un anumit moment barbatul detine toata puterea. Momentul acesta este momentul in care el decide sa se lege de acea femeie „mai serios” ca sa zic asa. Si din acel moment trebuie sa joace cum i se canta. Si marea majoritate a barbatilor asta si fac. Se obisnuiesc sau se complac, unora le place, altii nu au ce face. Cei care ajung sa nu mai suporte ajung sa se certe si in cele din urma se ajunge sa caute pe altcineva sau doar sa plece, rezultatul fiind acelasi si anume destramarea familiei.

Mi se pare mie sau asa este?

Si ca sa nu termin intr-o nota asa pesimista am mai gasit si poza asta.

P.S: Imi place sa cred ca pot alege si ca nu o sa ajung DIN NOU……sa-mi spuna cineva la cat sa fiu acasa.

3 comentarii

  1. Maxi said,

    04/03/2011 la 12:57 pm

    Poi eu cred ca e adevarat, nu am prea mare experienta dar dupa ce observ in jurul meu asa merge treaba .

  2. cuibus said,

    05/03/2011 la 1:22 pm

    de acord cu tine;) desi depinde de persoane, mai cunosc si familii unde barbatul e la fel de liber ca inainte de casatorie..chiar daca are 2 copii si vrea sa plece singur 2 saptamani prin India sau pe unde a fi..merge fara sa aiba probleme in familie sau discutii, deoarece asa e el mai aventurier, fotograf..

    Numai bine.

    NU CASATORIEI! – institutia creata de masoni pentru o manipulare cat mai buna a prostimii, dupa parerea mea.

  3. 30/08/2012 la 11:44 am

    […] sursa foto […]


Lasă un răspuns

