Soarta de femeie…….de Tatiana Stepa

Cine este Tatiana Stepa? A fost o cantareata romanca de muzica folk precum zice si Wiki

Piesa de mai jos am gasit-o pe youtube in cautarea unei chestii pentru ziua de azi, 8 martie. Poate nu e ce trebuie, poate nu e potrivit…..dar e ceva…..ce mie-mi place…..si mi se pare ca se potriveste cu ziua de azi.

Si versuri:

De când m-am născut sub soare
Sunt furnică truditoare
Doamne, ţine-mă-n picoare
Sunt femeie, sunt datoare.

Vin ai casei către casă
Cine-n cale să le iasă
Haideţi toţi şi staţi la masă
Eu n-am timp să fiu frumoasă

Doamne, fă-i loc să steie
Ca să-şi facă o idee,
Viaţa ce e, moartea ce e,
Ce e soarta de femeie

Când să zic şu eu că-i bine
Cineva c-o veste vine
Cine s-a certat cu cine
De mă doare tot pe mine

Măi băiete, măi bărbate,
Voi în luptă vă veţi bate
Eu acas’ pe deşelate
Le aşez la rând pe toate.

Oare se potriveste?

Lasă un răspuns

