Cand stii ca ai gresit….ca parinte?

Intrebarea asta mi-a venit in minte cand ma uitam la filmuletul de mai jos. Un film care e prezentat ca fiind amuzant si toata faza catalogata ca fiind un joc. Din pacate este doar un exemplu ca parintii au facut ceva gresit in cresterea acelui copil.

In filmulet se vede copilul care plange doar ca sa primeasca ceva de la parinti, iar parintii ii filmeaza strategia. Da e foarte amuzant! Eu sunt sigur insa ca acei parinti nu sunt asa de fericiti in general cand copilul lor vrea ceva pentru ca singurul mod de a-l opri este sa-i dea ce isi doreste….indiferent daca ii este necesar sau nu. Si asta e doar vina lor.

Eu numesc modul asta de crestere…..”sa nu-i lipseasca nimic copilului” +- „cum mi-a lipsit mie”.

Daca dai totul copilului TOT fara nici un fel de reguli/discernamant acesta ti se va sui in cap pentru ca va crede ca el chiar merita TOT (lucru perfect justificat avand in vedere ca asa a fost invatat). Tu ca si parinte te vei fi spalat pe maini pentru ca vei spune…..”Nu stiu ce sa ma fac cu el….ca eu i-am dat tot” si nu va fi bine nici pentru copil si nici pentru tine.

Daca poti rade la filmul de mai jos baga mare….

Lasă un răspuns

