Despre Lege si Ordine…..unu

Ma dau pe net…si ce gasesc? O stire de la PrimaTV de acuma aproape un an care spune ca bunul simt va fi impus prin LEGE. Adica se doreste acest lucru…..

Priveste un pic AICI

Asta imi aduce aminte de o intamplare personala. Eram la agentia CFR si imi asteptam randul la un giseu. In fata mea mai era o persoana iar eu stateam cam la un pas, doi in spatele acelei persoane cu fata spre ghiseu (deci nu era nici un dubiu ca asteptam acolo). Agenta de la ghiseu (o doamna la vreo 45 de ani)  m-a vazut ca asteptam acolo. La un moment dat apare o doamna mai in varsta(50 – 55)  si se pune la aceeasi coada dar nu langa mine ci lipita de ghiseu langa persoana din fata mea. Nu am zis nimic. In momentul in care agenta de la ghiseu a terminat cu persoana din fata mea, doamna mai in varsta s-a bagat la ghiseu ca si cum nu as fi fost si eu acolo.

Atunci m-am adresat agentei de la ghiseu, ca si cum doamna mai in varsta nu ar fi fost acolo. Si atunci SURPRIZA. Agenta a inceput sa se ratoiasca la mine ca-s nesimtit si ca acuma o serveste pe doamna. I-am spus ca eu am fost acolo inaintea doamnei si ca e randul meu, mi-a spus ca stie dar ca o va servi pe doamna pentru ca eu sunt nesimtit.

Nesimtit cum sunt m-am dus la sefa de agentie si i-am spus ce am patit. Aceasta a venit la ghiseul unde am asteptat si a intrebat-o pe agenta cine a fost primul. Aceasta a fost nevoita sa spuna ca eu iar sefa de agentie i-a spus sa ma serveasca pe mine iar apoi o va servi si pe doamna. Intre timp s-a eliberat un alt ghiseu unde doamna mai in varsta a fost servita in acelasi timp ca si mine.

In cele 3 doamne avem 3 tipuri de persoane in varsta (toate doamnele erau trecute de 40-45 de ani)

Persoanele in varsta pe care nu le intereseaza –  doamna care astepta cu mine la rand.

Persoanele in varsta care au impresia ca, cu varsta dobandesc inca o pereche – agenta de la ghiseu.

Persoanele in varsta care isi cunosc locul si care inca judeca lucid – Sefa de agentie.

La fel ca si persoanele in varsta sunt si au fost si vor mai fi si mai multe tipuri de tineri. O lege nu are voie sa schimbe asta…scoala ar trebui sa o faca.

Daca era votata legea asta sigur imi luam amenda fir-ar. Oare o fi fost votata?

3 comentarii

  1. lili said,

    23/03/2011 la 11:00 am

    E o chestiune de…. educatie. Generatia ta este obisnuita sa lase 1-2 pasi distanta, ca la banca. Generatia mea …. nu face (facea) chestia asta. Coada inseamna sa stai unul langa altul. Deci….

    • theodorro said,

      23/03/2011 la 11:07 am

      Dar generatia ta (cand era de varsta noastra) lasa orice persoana in varsta in fata (la coada) si ii ajuta sa treaca strada….dupa cum spune Geoana, unul dintre initiatorii legii…???….lol

  2. 30/03/2011 la 8:45 pm

    […] mai cred totusi ca si acest filmulet alaturi de personajele negative din articolul precedent ( VEZI AICI) sunt doar prezentari ale unor exceptii din randul persoanelor mai in varsta ca sa zic […]


Lasă un răspuns

