De ce imi place Ipod-ul touch?

Scriu despre Ipod-ul touch pentru ca am unul si pentru ca doar asa pot participa la ultima campanie quickmobile care are ca premiu un Ipad2.

La inceput, cand l-am castigat am crezut ca o sa devin foarte dependent de el. Dar nu a fost chiar asa. Nu pot spune insa nici ca m-am plictisit de el. Din cand in cand gasesc ceva nou….care…..reaprinde scanteia. E mic si usor. Il pot purta oriunde. La o adica are si Wi-fi si te poti conecta la net (pe unde este). Merg pe el filme, muzica si o gramada de aplicatii.

Pe Quickmobile am gasit un Ipod touch ca al meu…adica 3RD generation atata doar ca are mai mult spatiu…si anume 64 de giga. Daca as avea atata spatiu cred ca nu m-as dezlipi de el…..asa, din cand in cand mai trebuie sa sterg din aplicatii ca sa fac loc altora noi.

Pretul nu este nici mare da nici mic. Cand ma luptam pentru Ipod-ul meu…..ma gandeam ca nu as da atatia bani pentru un gadget…dar acuma…cred ca m-as gandi o vreme……

Daca te intere si vrei sa-ti cumperi unul …..follow the link

APPLE IPOD TOUCH 64GB 3RD GENERATION MC011C/A

Lasă un răspuns

