Despre Burta si Mancare….unu

Am sa deschid azi o noua categorie pe blog. Categorie care…..asa cum ii spune si numele va fi despre Burta si Mancare.  Asta ca sa nu-i spun despre Cure de slabire si Regimuri alimentare.

Povestea mea vis-a-vis de Burta si Mancare incepe acum un an, cand  plecat fiind  in tari straine (prin Europa) am reusit …..inca nu-mi explic 100% cum…..sa pun pe mine 10 kg intr-o luna. Prima data am realizat chestia asta la un cantar…dar am zis ca nu e bun si m-am multumit cu atat. Cand am ajuns in tara insa…si cantarul oficial spunea acelasi lucru: 10 kg over. Over 59 kg cate am avut din clasa a 9-a.

Socul cel mai mare l-am avut totusi la vreo 4 luni dupa cand am fost nevoit sa port un costum pe care il aveam de la sfarsitul facultatii (2 ani). Nu mai statea cum statea pe vremuri.

Ei si de atunci caut solutia pentru a nu fi nevoit sa-mi cumpar costum in vara asta cand va trebui din nou sa port acelasi costum la nunta prietenului meu neamt, nunta la care voi fi nas. Si nu ca nu as putea sa-mi iau altul….dar asta ar fi prea usor.

Tinta: -10 kg   Timp ramas: doua luni.

(urmeaza) ……prima solutie…….esuata

3 comentarii

  1. cuibus said,

    24/03/2011 la 11:24 am

    consuma salate cu balsamic. Min. 50 ml de balsamic/otet pe zi si slabesti garantat, conditia sa nu bagi in rest doar slanina, si aceea e buna cateodata cu putina ceapa, fara niciodata!

  2. Maxi said,

    24/03/2011 la 2:12 pm

    Eu zic sa faci sport, sa alergi… si cand zic alergi tragi de tine nu ca adormi in picioare :)), parerea mea este ca sportul este foarte bun atat fizic cat si psihologic

    • theodorro said,

      24/03/2011 la 2:13 pm

      Ajungem si la sport prietene…si atunci o sa vedem la ce ajuta el de fapt :p


Lasă un răspuns

