Despre Burta si Mancare…..trei(sport)

Dupa cum spuneam, Oshawa mi-a prins bine….nu la silueta ci la reglarea unor functii. Ideea era ca stiam ca se poate….. asa ca pentru moment am zis sa las mancarea la o parte(adica sa nu ma mai concentrez asupra cat si ce) si sa imi dedic parte din timp exercitiilor fizice.

Zis si facut. Am inceput lejer cu un program recomandat de fratelo Horhe. Se cheama „Eight minutes Abs” sau dupa cum scrie pe site-ul de unde l-am gasit „cel mai bun program de abdomene”.

Am facut chestia asta vreo 6 luni bune si …..cred ca am reusit sa am patratele……din pacate insa sunt ascunse sub un strat de „burta” ca sa zic asa (plus ceva par).

Azi cand am cautat link-ul pentru film am gasit un comment fain la filmulet si care zice cam asa:

****Programul e foarte bun, l-am facut si eu intr-o perioada. Atentie, daca aveti grasime corporala (burta), acest program e nefolositor, pentru a avea muschi abdominali vizibili trebuie sa slabiti mai intai. Abdomenele in general lucreaza muschii abdominali, pentru slabit aveti nevoie de exercitii de tip cardio (in cazul nostru burta)****

Pacat ca nu am vazut mai devreme commentul asta ca nu mai faceam atatea luni de abdomene ca sa slabesc.

Pe langa programul asta am mai facut o vreme in paralel un program de flotari: http://hundredpushups.com/. Programul asta te ajuta sa ajungi sa faci 100 de flotari intr-o serie. Interesant program, am ajuns la serii de 60 dar m-am luat cu altele. Nu ajuta la slabit.

Singurii care au o sansa sa slabeasca cu sportul sun fanii Mall si Mac si Kfc. Cum? e simplu: cind vezi molu fugi in directia opusa pina dai de macshit, apoi in directia opusa pina dai de kfshit si tot asa pina obosesti. cind obosesti mergi acasa si te culci. apoi te trezesti si o iei de la inceput. (comment luat de aici)

Concluzia mea: sportul nu ajuta la slabit. Ajuta la…..sa zic asa….da uei iu fil.

Si totusi am gasit ceva care ma ajuta sa slabesc………next

2 comentarii

  1. bogdan said,

    25/03/2011 la 6:14 pm

    Sportul ajuta sa slabesti. Dar trebuie facut sport, nu divertisment. Daca tu faceai numa 8 minute de abdomene pe zi, e foarte putin. Programul in sine, nu e usor deloc, l-am incercat, dar se lucreaza la intensitate foarte mare, prea putin timp. Cel mai bun sport pentru slabit este alergarea. Nu orice fel de alergare. Ci alergarea aceea usoara, jogging-ul. Pe mine asta ma ajuta cel mai mult. E inutil sa fugi cat poti de tare pe o distanta relativ scurta, sa te tai, si apoi sa renunti pe motiv ca ai obosit. Alearga „la o tuartie redusa”, dar cel putin juma de ora. Lasa-ti corpul sa transpire… transpiratia este si rezultatul arderii grasimilor corpului. Si pentru burta, (pierderea burtii) alergarea e cel mai bun remediu!!!

    • theodorro said,

      25/03/2011 la 7:26 pm

      Imi place ce zici si sunt maxim de acord cu tine. O sa vezi de ce maine….


Lasă un răspuns

