Te-ai duce la concert…..?

Ma gandeam zilele trecute….la cine m-as duce la concert (asa dintre marile nume ale scenei internationale). Ma gandeam la asta pentru ca oferta pentru anul asta este destul de atragatoare…si totusi pe mine nu ma atrag.

Vin anul acesta in romania….

ScorpionS

RoXXette

Bon Jovi

Da recunosc …imi plac cu totii ….adica au piese care imi plac…dar nu sunt in asa hal fan incat sa ma duc la concerte…..m-as duce totusi daca ar fi sa vina…..la….

1. Richard Marx …..nu ma astept sa stii cine este…de aceea iti recomand 3 piese de la el…..care ma umezex de fiecare data (la suflet)

Hazard , Now and forever si ultima dar cu siguranta nu cea din urma Right here Waiting (asta poate o stii si tu)

2.Celine Dion

si ultimul dar nu cel din urma…din pacate irealizabil….

3.Michael Jackson

Tu la cine te-ai duce?

 

P.S: si STING vine anul acesta in Romania…..(mersi razvan)

2 comentarii

  1. Razvan said,

    02/04/2011 la 2:01 pm

    Sting – best of – 6 iulie in Piata Constitutiei🙂

    • theodorro said,

      02/04/2011 la 2:06 pm

      Imi cer scuze ca l-am omis pe STING…l-am adaugat acuma….da e tare STING…


Lasă un răspuns

