Feisbuc sau…nu?

In jurul meu aud tot mai des „link-uri” catre acest feisbuc. Prima data am auzit de el iarna trecuta (2009-2010) cand eram prin Germania. Radeam de nemti ca erau disperati….cu laicuri……cu frends……cu ed mi……. Incet incet isteria insa a cuprins si Romania…iar in acest moment cred ca suntem in apropierea apogeului feisbucului in Romania….nu as putea spune cu siguranta daca inainte sau dupa …..dar sigur in jurul apogeului……

Socat am fost cand….pe holurile facultatii un tip i-a spus unei tipe…..”Ce naspa esti ca nu imi dai laic pe feisbuc!..? ….ce cacat!?

Nu stiu de unde am chestia asta…dar incerc sa evit locurile unde este coada prea mare, ofertele pentru care se bat prea multi sau chestiile astea care plac la prea multa lume. As putea spune ca incerc sa evit ce-i la moda. Motiv pentru care deocamdata evit/nu vreau sa-mi fac cont pe feisbuc.

Am intrat asa de pe un cont sau altul….sa vad una alta……dar nu m-a atras cu nimic…..si sincer nici nu vreau sa stau sa ajung „sa ma fure”…..cu toate astea…..am gasit un printscreen din feisbuc care mie imi place si cred ca si tie iti va placea……..uaci dis:

Sunt curios in cata vreme va trece isteria asta feisbucciana si feisbuc va deveni doar un altfel de haifaiv.

Sa-mi fac oare cont pe feisbuc?

3 comentarii

  1. cuibus said,

    12/04/2011 la 9:25 am

    nu o sa treaca prea repede..mai ales ca cei care au internet sunt tot mai multi, in prezent sunt vreo 600 de mil inscrisi, iar pana la anul se extimeaza ca o sa fie 1 mld.
    Hi5 a gresit mult ca s-a lasat prada spamului si chiciului dupa un timp…in schimb facebook pastreaza cat de cat un sablon unitar.
    Eu cred ca merita sa-ti faci cont deoarece te ajuta cel putin in cazul meu am reusit sa dau de colegi, amici de care nu mai stiam nimic pe unde sunt ce fac ..
    Sa auzim numai de bine!

    • theodorro said,

      12/04/2011 la 9:56 am

      1. Eu ziceam de apogeul din Romania…..ca sunt sigur cum zici si tu….ca pe plan mondial mai are pana sa ajunga acolo
      2. Asta cu pretenii pe feisbuc…..nu stiu ce sa zic…..e ca si cum ai zice ca esti destept ca ai net … si ca gasesti orice…..parerea mea
      3. Da….poate fi o unealta buna sa gasesti pe cineva……..dar nu mi se pare ca merge invers…adica daca ai dat peste cineva cu care n-ai mai vorbit de mult (ca nu te-o interesat) acuma o sa devii preten ca l-ai gasit pe feisbuc…parerea mea….

  2. cuibus said,

    12/04/2011 la 10:16 am

    In Romania poate asta e apogeul ca se goleste tara..desi o sa vina chinezii si o sa creasca iar aceasta „moda”:))
    Ei ma refeream ca poti sa zic organiza intalnirea de 10 ani m usor..ca unul e in Sua, altul in Brazilia etc..si poate cu organizare din timp reusesc sa vina toti.
    Sunt cazuri ca nu am vb cu persoane nu ca m-au interesat ci pentru ca au fugit din tara..si ca sa nu aiba probleme nu au spus la nimeni inainte sa nu aiba „surprize, surprize”..
    Plus esti conectat la multe evenimente pe care le-ai gasi pe alte 10-20 de site-uri..asa ai un cont undeva si vezi ce se intampla in Cluj sau alta locatie sa zic..
    Clar ca prea multa dependenta strica si e si un mijloc de control pana la un punct..


Lasă un răspuns

