In cele din urma……

m-am hotarat, oarecum fortat, oarecum de buna voie ca e timpul sa plec de acasa…….si sa plec de acasa nu in tabara sau la scoala…ci sa ma mut…in chirie ca un adult responsabil. Drept urmare, din 15 aprilie (oficial) si de cand imi iau router (neoficial) sunt la casa mea.

Un apart de 3 camere intr-un cartier linistit din Cluj (nu dau adresa numai personal), la un pret convenabil. Si ca sa nu ma rup de tot de casa…..m-am mutat impreuna cu sora-mea.

Camera de zi arata cam asa

O poza facuta inainte sa ne aducem bagajele si sa personalizam locul.

O sa reziste oare sora-mea cu mine?

P.S: Nu ai cumva un router de dat???

Lasă un răspuns

