Despre concurs…pe scurt…..

Lumea ma stie de om corect (uneori poate exagerat de corect). Asa ca am sa anunt in primul rand ca inscrierile la concurs s-au terminat iar in al doilea rand am sa anunt ca din pacate (din punctul meu de vedere) doar o persoana s-a inscris.

In afara de aceasta persoana…..restul nu au acordat importanta cuvenita regulamentului care spune:

Gasitorul =

orice persoana, indiferent de sex, religie , varsta, culoare a pielii sau orice alt criteriu discriminator care posteaza un comentariu la acest post cu propunerea sa (de domeniu (nume) si motto) si in plus trimite de pe adresa de mail cu care a postat comentariul un mail pe adresa mea, care sa contina numele intreg, numarul de buletin si un numar de telefon la care poate fi contactat.
 

6 comentarii

  1. oana said,

    16/05/2011 la 4:02 pm

    Ma scuzati, eu m-am tot uitat dupa adresa dv. de mail dar nu am gasit-o. Cred ca nu ma pricep destul de mult la ale calculatoarelor! O zi buna!

    • theodorro said,

      16/05/2011 la 7:28 pm

      Nu era usor, dar nici greu nu era. Adresa nu este scrisa ca atare nicaieri pe site, dar daca se merge pe unele site-uri de la „despre mine” e floare la ureche. Ca sa nu mai vorbim ca exista tot timpul varianta de a intreba (de a ma intreba).

  2. sebi said,

    18/05/2011 la 10:14 pm

    deci pana la urma avem un castigator, sau nu?

  3. banu elena said,

    22/05/2011 la 7:01 am

    nu cred ca avem castigator…:(

  4. Huper said,

    24/05/2011 la 8:00 pm

    Premiile se reporteaza pentru urmatoarele concursuri🙂


Lasă un răspuns

